Клендій, Олег МиколайовичKlendii, O. M.2024-01-042024-01-042021Клендій О. М. Фортепіанний стиль К. Сен-Санса як втілення виконавського ідеалу європейської культури ХІХ століття : дис. ... д-ра філософії : спец. : 025 - Музичне мистецтво / Клендій Олег Миколайович ; наук. кер. Шаповалова Людмила Володимирiвна. Харків, 2021. - 254 с.https://repo.num.kharkiv.ua/handle/num/717Затребуваність теми дисертації обумовлена недооцінкою творчої спадщини К. Сен-Санса в більшості наукових концепцій, які присвячені історико-типологічним процесам західноєвропейської музики. Хоч минуло уже сто років з дня смерті митця, на сьогоднішній день його значний внесок у розвиток європейської культури не висвітлено у наукових дослідженнях в повній мірі. Мета дослідження – визначити стильові засади творчого синтезу К. СенСанса з точки зору виконавського ідеалу загальноєвропейської традиції XIX століття на матеріалі фортепіанних циклівThe demand of the thesis topic is explained by under-investigation of C. Saint-Saëns’s artistic heritage in most scientific outlooks devoted to historical and typological processes in Western European music. Although it has been a hundred years since the artist’s death, today his great contribution into the development of the European culture has not been covered in scientific studies to the full expend. The aim of the research –is to determine the style framework of C. SaintSaëns’s artistic synthesis in regards to the performance ideal of all-European tradition of the 19th century as exemplified in pianoforte cyclesukвиконавський стиль, фортепіанний цикл, жанровий синтезperformance style, pianoforte cycle, genre synthesisФортепіанний стиль К. Сен-Санса як втілення виконавського ідеалу європейської культури ХІХ століттяC. Saint-Saëns’s Pianoforte Style as Evocation of Performance Ideal of the 19th-Century European CultureDissertation