Гіголаєва-Юрченко, Вікторія ОлександрівнаGigolayeva-Yurchenko, V. O.2024-01-162024-01-162015Гіголаєва-Юрченко В. О. : автореф. дис. д-ра філософії / Гіголаєва-Юрченко Вікторія Олександрівна. Харків, 2015. -22 с.https://repo.num.kharkiv.ua/handle/num/786На основі історичної ретроспективи вокального виконавства ХVІІІ – ХІХ ст. виявлені особливості, пов’язані з проявом ґендерної ідентичності. Запропоновано авторську когнітивну модель ґендерно-виконавського аналізу, що розроблена з урахуванням особливостей ґендерного впливу (маскулінного, фемінного, андрогінного) на вокально-виконавський процес. Представлена класифікація ґендерних типів виконання камерно-вокальних творів російських та українських композиторів.Basing on the historical retrospective of the 18 th -19th century vocal performing art there have been revealed some peculiarities relating to the display of gender identity. An author’s cognitive model of gender-performing analysis, created with a glance to specific features of the gender influence (masculine, feminine, androgynous) on the vocal performance process, is offered. Classification of gender types of performing chamber vocal pieces by Russian and Ukrainian composers is presented.ukвокальне виконавство, ґендерно-виконавський аналізvocal performance, gender-performing analysisҐендерна ідентифікація у виконавській інтерпретації російської та української вокальної лірики XIX – початку XX століть.Gender identification in the performance interpretation of Russian and Ukrainian vocal lyric pieces of the 19 th -early 20 th centuries.Other