Сун МейсюаньSong Meixuan2024-12-232024-12-232024Сун Мейсюань. Взаємодія жанрової та виконавської стилістики в фортепіанних творах китайських композиторів : дис. ... д-ра філософії : спец.: 025 - Музичне мистецтво / Сун Мейсюань. - Харків, 2024. - 206 с.https://repo.num.kharkiv.ua/handle/num/921Дисертацію присвячено жанровим засадам китайської фортепіанної музики у її зв’язках з виконавської стилістикою. Композиторське вшанування національної музичної мови у фортепіанній творчості багато в чому визначило комплекс жанрово-типологічних ознак, що суттєво впливає на вибір засобів його виконавського втілення. Мета дослідження – обґрунтувати взаємозв’язок жанрової та виконавської стилістики в фортепіанній музиці китайських композиторів у світлі національно-ментальних ознак їх творчості. Матеріалом дослідження є фортепіанні твори китайських композиторів різних поколінь: Лі Інхая, Дін Шаньде, Ван Цзянчжуна, Ван Лісаня, Лю-Шенг Є, Цзяна Зуксина, Хуана Хубея, Ло Чжунчжуна, Чжоу Гуанрен, Тан Дуна, Чен ШуаяThe dissertation is devoted to the genre principles of Chinese piano music in its connection with performance style. Composer's honoring of the national musical language in piano works largely determined the complex of genre-typological features, which significantly affects the choice of means of its performance. The purpose of the study is to substantiate the relationship between genre and performance stylistics in the piano music of Chinese composers in the light of the national-mental features of their work. The material of the research is the piano works of Chinese composers of different generations: Li Yinghai, Ding Shande, Wang Jiangzhong, Wang Lisan, Liu-Sheng Ye, Jiang Zuxin, Huang Hubei, Luo Zhongzhong, Zhou Guangren, Tan Dun, Chen Shuaiukфортепіанне виконавствожанрстильpiano performancegenrestyleВзаємодія жанрової та виконавської стилістики в фортепіанних творах китайських композиторівInteraction of genre and performance stylistics in piano works of Chinese composersDissertation