Гребнєва, Ірина ВікторівнаGrebnyeva, I.V.2024-01-162024-01-162014Гребнєва І. В. Формування скрипкового стилю в Concerti grossi А. Кореллі : автореф. канд. мистецтвознавства / Гребнєва Ірина Вікторівна. Харків, 2014. - 18 с.https://repo.num.kharkiv.ua/handle/num/789Обгрунтовано обставини, завдяки яким віртуозна скрипкова гра у груповому концертуванні стає рушійною силою інструментального діалогу, заснованому на принципі «промовистої» гри, сполученні «свободи» та «порядку» з одночасним формуванням ідеї контрасту у напрямку від просторово-фонічного (гра «світлотіні») до власне тематичного. Визначено типові риси використання А.Кореллі скрипкового ігрового ресурсу, який тяжіє до уніфікації у галузях штрихової техніки, позиційної гри, використанні вібрато та мелізмів, що стає основою подальшого розвитку скрипкового мистецтва, витоки якого сягають до його першого сталого зразку - макроциклу з 12 Сoncerti grossi видатного італійського майстра.I have identified the circumstances under which violin-playing in group concerto performance becomes a moving force of the instrumental dialogue that is based on the principles of the “speech-like” play, the combination of “freedom” and “order” alongside the formation of the idea of contrast in the direction from spatio-phonical (the play of “light and shadow”) towards thematical as such. I have identified the typical features of Arcangelo Corelli’s use of violin-playing resource that demonstrates a tendency towards unification, even towards standardization in the spheres of stroke technique, positional play, the use of vibrato and melismi that becomes the foundation of later development of violin-playing art whose origins stem from its first mature example, the macro-cycle of 12 Concerti grossi of the great Italian master.ukconcerto grosso, скрипкове виконавствоviolin performanceФормування скрипкового стилю в Concerti grossi А. КорелліThe formation of violin-playing style in A. Corelli’s Сoncerti grossiOther