Кафедра сольного співу та оперної підготовки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра сольного співу та оперної підготовки за Ключові слова "вокальний цикл"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Борис Тищенко "Три пісні на вірші Марини Цвєтаєвої": досвід виконавської інтерпретації(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Лядова, АлінаМета роботи полягає у тому, щоб проаналізувати вокальний цикл Б. Тищенка та виявити особливості виконавської інтерпретації. В роботі вперше вокальний цикл розглядається в аспекті традицій пісенного жанру, що сприяє найбільшому зв’язку поезії й музики. Також розглядаються особливості вокальної циклічної форми, де єдність пісень створюється не тільки загальною ідейно-смисловою спрямованістю, але і структурно, спираючись на принципи формоутворенняДокумент Виконавська інтерпретація вокальних творів Е. Гріга на вірші німецьких поетів(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Зуєва, Євгенія ГеннадіївнаМета дослідження полягає у виявленні специфіки відбору та трактовки Е. Грігом німецької поезії в його камерно-вокальній ліриці, визначенні можливих шляхів інтерпретації його пісень та найбільш переконливої виконавської версії ор. 2, ор. 4 та ор. 48 Е. Гріга для побудови власної моделі інтерпретації зазначених циклів. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що в магістерській роботі вперше запропоновано виконавський аналіз пісень ор. 2, ор. 4 Е. Гріга (деякі виконавські аспекти ор. 48 розглядає С. Джаррет [57]), а також порівняння їх виконавських версійДокумент Вокальна сюїта на слова Мікеланджело Буонаротті Д. Шостаковича: порівняльна характеристика інтепретаційних версій(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Момот, Михайло ВолодимировичМета дослідження – на ґрунті порівняльного аналізу двох виконавських версій Є. Нестеренка та Д. Хворостовського виявити специфіку їх прочитання Вокальної сюїти Д. Шостаковича на слова Мікеланджело Буонаротті. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що в роботі вперше пропонується порівняльний аналіз виконавських версій (Є. Нестеренка та Д. Хворостовького) Вокальної сюїти на слова Мікєланджела Буонаротті Д. Д. ШостаковичаДокумент Сюїта - вокаліз тв. 41 № 2 М. Метнера: жанрово-стильовий та виконавський аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Іваньоха, Оксана МихайлівнаМета дослідження - виявити специфіку композиторської та виконавської інтепретації Сюїти - вокалізу тв. 41 № 2 М. Метнера. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що спеціального дослідження, в якому б розкривалася специфіка жанрово-композиційних та виконавських параметрів Сюїти - вокалізу тв. 41 No 1 М. Метнера здійснено не було