Кафедра сольного співу та оперної підготовки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра сольного співу та оперної підготовки за Ключові слова "вокальна музика"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виконавська інтерпретація вокальних творів Е. Гріга на вірші німецьких поетів(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Зуєва, Євгенія ГеннадіївнаМета дослідження полягає у виявленні специфіки відбору та трактовки Е. Грігом німецької поезії в його камерно-вокальній ліриці, визначенні можливих шляхів інтерпретації його пісень та найбільш переконливої виконавської версії ор. 2, ор. 4 та ор. 48 Е. Гріга для побудови власної моделі інтерпретації зазначених циклів. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що в магістерській роботі вперше запропоновано виконавський аналіз пісень ор. 2, ор. 4 Е. Гріга (деякі виконавські аспекти ор. 48 розглядає С. Джаррет [57]), а також порівняння їх виконавських версійДокумент Вокально-сценічні традиції втілення образу демона з опери Антона Рубінштейна "Демон"(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Жолновач, Антон ВіталійовичМета роботи — виявити особливості вокально-сценічної традиції втілення образу Демона на основі порівняльного аналізу інтерпретаційних версій. Наукова новизна отриманих результатів пропонованої роботи полягає в тому, що вона, розвиваючи ідеї порівняльного музикознавства, фокусує увагу на виявленні вокально-сценічних традицій образу головного героя опери «Демон» Антона Рубінштейна. Постать Демона розглянуто з позиції виконавської проблематики, інтерпретації та реалізації композиторського задуму виконавцями різних поколіньДокумент Вокальні цикли Лесі Дичко: стильовий та виконавський аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Сердюченко, Юлія ОлексіївнаМета дослідження – виявити особливості інтерпретаційного підходу до виконання вокальних циклів Лесі Дичко: «Настрої», «Пастелі», «Пейзажі» та «Енгармонійне». Новизна отриманих результатів дослідження полягає у виявленні стильової специфіки та особливостей інтерпретаційного підходу виконання вокальних циклів Лесі Дичко, котрі раніше не досліджувалися у визначеному аспектіДокумент "Каліграми" В. Пуленка: композиторська та виконавська інтерпретація(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Василенко, Вікторія ВікторівнаМета дослідження – виявити специфіку взаємодії поетичного та музичного текстів «Каліграм» Г. Аполлінера та Ф. Пуленка, а також шляхів його виконавської інтерпретації на основі вивчення композиторських «директив» і порівняння існуючих виконавських версій. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що в роботі вперше пропонується інтерпретаційно-виконавський аналіз вокального циклу Ф. Пуленка «Каліграми» та здійснюється порівняння його виконавських версій – про П’єра Бернака, Франсуа Ле Ру, Жерара Сузая, Фелісіті ЛоттДокумент "П'ять пісень на вірші Сервантеса" К. Паласіо: досвід виконавського аналізу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Манченко, Віталій ПетровичМета дослідження – виявити специфіку вокальної стилістики пісенної спадщини К. Паласіо. Наукова новизна отриманих результатів роботи полягає у тому, що в ній представлений повний композиційний аналіз усіх пісень збірки і досвід виконавського аналізу однієї з «П'яти пісень на вірші Сервантеса» К. Паласіо, а також систематизований і доповнений відомостями матеріал про вокальну творчість композитораДокумент Тема Середньовіччя у творчості К. Сен-Санса (на прикладі «La fiancée du timbalier»)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Ніколюк, Вікторія ОлегівнаМета дослідження - розкрити значущість традицій Середньовіччя у творчості представників французького романтичного мистецтва Гюго - Сен-Санса. Наукова новизна отриманих результатів полягає в постановці проблеми рецепції середньовічної культури згідно з французьким романтизмом. Дане дослідження є однією з перших робіт, де розглядається жанр романтичної балади в вокальній творчості К. Сен-Санса