Кафедра сольного співу та оперної підготовки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра сольного співу та оперної підготовки за Ключові слова "бароко"
Зараз показуємо 1 - 2 з 2
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Актуалізація мистецтва контртенора в музичній культурі сучасності(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Запорожан, Дмитро ВіталійовичМета дослідження – довести актуалізацію виконавського мистецтва контртенора у культурі сучасності. Практичний інтерес представляє розділ загальних особливостей у роботі над вокальним твором доби бароко. Приділяється увага барочним особливостям ритму, темпу, мелодичних відтінків. Можна дійти віисновку, що основний, найбільш актуальний репертуар для контртенорів – бароковий. Проте композитори ХХ–XXI століть працюють над створенням і нового репертуару, що буде демонструвати затребуваність голосу в рамках сучасної стилістикиДокумент Оперна творчість Г. Ф. Генделя в сучасній виконавській практиці режисерського театру (на прикладі опери "Альцина")(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Єфремова, Валерія АндріївнаОб’єктом дослідження є оперна творчість Г. Ф. Генделя, зокрема, вокальний стиль композитора в опері «Альцина», яка вивчається на предмет виконавської специфіки та інтерпретаційних підходів до її прочитання в сучасному режисерському театрі. За аналітичний матеріал обрано клавірну версію «Альцини» Г. Ф. Генделя, відео та аудіо запис постановки опери у версії англійської режисерки Кеті Мітчелл, а також Лідії Стайєр