Кафедра сольного співу та оперної підготовки
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра сольного співу та оперної підготовки за Ключові слова "австрійські композитори"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Вокальні твори А. Шенберга ор. 22: композіційний та виконавський аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Науменко, Ірина ОлексіївнаМета роботи – виявити жанрово-стильові та інтерпретаційні особливості 4 пісень для середнього голосу ор. 22 А. Шенберга на прикладі запису виконавських версій Кетрін Він-Роджерс з Лондонським філармонічним оркестром та Катажини Отчик з ансамблем «Прометей» у аранжуванні Фелікса Грайссле. Наукова новизна результатів полягає зокрема у тому, що вперше здійснений композиційно-драматургічний і інтерпретаційно-виконавський аналіз чотирьох пісень ор. 22 А. ШенбергаДокумент Діалог ліричного і комічного в інтерпретації образу графа Альмавіви з опер Моцарта та Россіні за тригологією Бомарше(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Вань, ЮньпенНаукова новизна зумовлена зверненням сучасного музикознавства до проявів семантики комічного і ліричного у різних історико-стильових умовах зважаючи на високу популярність вказаних опер. В дипломній роботі вперше досліджено жанрово-стильові та виконавські особливості партії графа Альмавіви в операх В.А. Моцарта і Дж. Россіні через інтерпретування концепту образ героя та виявлення модусу комічного і ліричного.Документ Жіночі образи музичного театру В. А. Моцарта (на прикладі Деспіни з опери «Così fan tutte»)(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Цзян, ЛуНаукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що опера В. А. Моцарта «Так чинять усі» та драматургічна лінія одного з головних персонажів твору розглядається в інтерпретаційному аспекті. Окрім того в роботі узагальнені та доповнені аналітичні розвідки з проблем музичної драматургії оперних творів В. А. Моцарта.Документ Образ Сервілії з опери В. А. Моцарта "Милосердя Тіта": досвід виконавського аналізу(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Чжан, ТяньМатеріал дослідження: партія Сервілії з опери Моцарта «Милосердя Тіта» у виконанні відомих співачок сучасності Люсі Кроу, Луції Попп, Барбари Бонней, Регули Мулеман, Кірі те Канава, Катерини Каспер, Ельжбети Шмиткої, Кетлін Бетл. Магістерська робота висвітлює характеристика образу графа Альмавіва з опери В. А. Моцарта «Весілля Фігаро» у виконавському аспекті.Документ Образ Фігаро в оперній творчості В. А. Моцарта: композиторське та виконавське прочитання(Харківський національний університет мистецтв ім. І. П. Котляревського, 2023) Бао, ЮймінНаукова новизна отриманих результатів полягає у тому що, грунтуючись на сучасному виконанні оновленного трактування образу Фігаро китайськими співаками Ляо Чан’юн та Чжан Давей, запропоновано особистісне виконавське прочитання та інтерпретація образу Фігаро.Документ Порівняльний аналіз образу Бартоло в операх Дж. Россіні та В. А. Моцарта: вокально виконавський підхід(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Безуб, Дмитро ВолодимировичМатеріалом дослідження є нотний текст опер «Севільський цирульник» Дж. Россіні та «Весілля Фігаро» В. А. Моцарта, а також текст комедій «Севільський цирульник» та «Одруження Фігаро» П’єра Бомарше. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що у даному дослідженні вперше виявлено специфіку виконавського підходу до трактування образу Бартоло у операх Дж. Россіні та В. А. Моцарта. Результати даної роботи можуть бути використані у подальших дослідженнях, присвячених оперній творчості В. А. Моцарта та Дж. Россіні, а також у межах курсів «Академічний спів», «Оперний клас», «Історія вокального виконавства»