Роботи здобувачів вищої освіти
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Роботи здобувачів вищої освіти за Ключові слова "американські композитори"
Зараз показуємо 1 - 19 з 19
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Бас-кларнет в музичному мистецтві XX-XXI століть(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Осауленко, Ірина СергіївнаАналітичний матеріал дослідження складають твори для бас-кларнета: Е. Боцца — «Балада» для бас-кларнета та фортепіано, Дж. Рассел — Концерт для бас-кларнета з оркестром. В пропонованій магістерській роботі вперше представлено системний підхід до вивчення виконавського мистецтва бас- кларнета та осмислено його позиції в сучасному музикуванні, досліджено історію становлення виконавської майстерності на бас-кларнеті, визначено роль бас-кларнета в оркестровій, ансамблевій та сольній виконавській практиціДокумент "Вестсайдська історія" Л. Бернстайна: від літературного першоджерела до кіномюзиклу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Майсурадзе, Анна ТенгизівнаМатеріалом дослідження виступають трагедія «Ромео та Джульєтта» В. Шекспіра, лібрето А. Лоренца / A. Laurents [58], партитура «Вестсайдської історії» []; сценарій Т. Кушнера / T. Kushner (2019) [34], кінострічки Р. Вайса / R. Weiss, Дж. Роббінса / J. Robbins (1961) [54]); C. Cпілберга (2021) [55]. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що з метою визначення особливостей інтерпретації мюзиклу в історичному процесі вперше пропонується аналіз «Вестсайдської історії» Л. Бернстайна в кінострічках Р. Вайса, Дж. Роббінса та С. СпілбергаДокумент Втілення семантики флейти-piccolo в композиторській практиці XVIII – XXI століть(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Макаров, Анатолій ГеннадійовичМета дослідження — виявити специфіку семантики флейти-piccolo в концертних творах. Матеріалом дослідження є партитури та аудіозаписи Концерту для флейти-piccolo a-moll А. Вівальді, Piccolo Concerto А. Дормана (2001), Концерту для флейти-piccolo з оркестром Дж. Манукяна (2002), Piccolo Concerto Т. Гудмена (2007), Концерт для флейти-piccolo з оркестром Л. Лібермана (1996). Наукова новизна отриманих результатів даного дослідження пов'язана з дослідженням репертуару флейти-piccolo, зокрема концертних творів А. Дормана, Дж. Манукяна, Т. Гудмана, Л. ЛіберманаДокумент Джазова стилістика у сучасному виконавстві на тромбоні(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Цимбал, Сергій СергійовичМета дослідження – виявити основні атрибути джазової стилістики, які характерні для сучасного виконавства на тромбоні. Наукова новизна отриманих результатів полягає у тому, що вперше композиторський доробок сучасних американських композиторів (Р. Пізлі, Е. Річардс) розглядається в контексті джазової стилістики, оскільки, не дивлячись, на те, що опуси для мідних духових широко затребувані у виконавській практиці, у коло зору вітчизняних дослідників досі вони не потраплялиДокумент Джазова труба в імпровізаторсько-виконавському стилі Діззі Гіллеспі(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Ромах, Олег ПетровичДана робота є першим досвідом комплексного вивчення особливостей відтворення «образу» джазової труби в імпровізаторсько-виконавському стилі Д. Гіллеспі. У ній вперше систематизовані основні органологічні характеристики труби; надано історіографічний екскурс щодо джазової труби включно з характеристиками стилів основних персоналій; охарактеризовано стиль Д. Гіллеспі як одного з фундаторів напряму bebop; проаналізовано найпоказовіші зразки імпровізаторсько-виконавського стилю Д. ГіллеспіДокумент Жанр етюду в творчості Миколи Капустіна та Ерла Уайльда: жанрово-стильовий аспект(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Рожкова, Марина ВолодимирівнаМета дослідження – виявлення особливостей стильових принципів використання жанру етюду в творчості М. Капустіна та Е. Уайльда. Вперше в українському музикознавстві детально розглянуто жанрово-стильові особливості циклу «Вісім концертних етюдів» М. Капустіна, проаналізовано інтонаційну атрибутику циклу «Сім віртуозних етюдів на теми Гершвіна» Ерла УайльдаДокумент Жанро-стильові трансформації в інтепретаціях джазового стандарту «Nature Boy» І. Ахбеза(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Васильконова, Вікторія ВікторівнаМатеріал дослідження представлений аудіо- та відеозаписами джазового стандарту «Nature Boy» І. Ахбеза у виконавських інтерпретаціях Керрін Еллісон (1992 р.), Джорджа Бенсона (1977 р.), а також сучасні аранжування Азізи Мустафазаде (2014 р.), вокального ансамблю Afro blue (2012 р.) та інтерпретація Дженіфер Гадсон (2021 р.). Наукова новизна отриманих результатів полягає в першому досвіді жанрово-стильового і виконавського-інтерпраційного аналізу джазового стандарту «Nature Boy» І. АхбезаДокумент Концерт для скрипки з оркестром ор. 14 С. Барбера у виконавській традиції(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Стеценко, Катерина ЮріївнаМета дослідження – виявити специфіку виконавського втілення Концерту для скрипки з оркестром ор. 14 С. Барбера у інтерпретаційних концепціях Іссака Стерна і Гіла Шахама. В роботі систематизовано та проаналізовано наявні підходи до дослідження творчості С. Барбера; здійснено порівняльний аналіз виконавських версій Концерту для скрипки з оркестром С. Барбера (зокрема, версії І. Стерна та Г. Шахама); представлено аналіз обраного музичного твору в аспекті оригінального втілення виконавцями авторського задуму скрипкового концертуДокумент Концерт для фаготу з оркестром в ХVIII - XXI столітті: трактовка жанру та солюючої партії(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Іванець, Максим ІгоровичВ роботі вперше пропонується порівняльний аналіз Концертів для фаготу П. Шикеле та Д. Фуджікура, на основі чого робиться висновок щодо ролі традиції в концерті та нові досягнення з точки зору розкриття потенціалу фагота як сольного інструменту. Окремі положення роботи можуть бути застосовані як методичний матеріал в педагогічній роботі в класах фаготу. Дослідження також може бути корисним для виконавців-солістів та оркестрантів, які формують свій репертуар на основі сучасної музикиДокумент Музика шуму у творчості Джона Кейджа на прикладі «Living room music»(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Агєєнкова, Аліна ОлексіївнаУ магістерській роботі розглядаються партитура «Living room music», виконавські прочитання та композиційні особливості твору, порівняльний аналіз виконавських версій «Living room music» ударно мовними квартетами: удосконаленим ударним ансамблем ORCAM/Secciónpercusión ORCAM enconfinamiento та міжмистецьким колективом Чаутауки/Chautauqua Inter-Arts Collective. Дослідження є одним із перших досвідів аналізу «Living room music» у виконавському аспектіДокумент Поетика анімаційного мюзиклу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Гіренко, Маргарита ВіталіївнаДане дослідження є першим досвідом спеціального вивчення поетики анімаційного мюзиклу. У ній вперше обґрунтовано феноменологічну специфіку анімаційного мюзиклу як явища музично-театрального та екранного мистецтв; виявлено специфіку жанру в анімаційних мюзиклах через призму взаємодії в них компонентів різних мистецтв; виділено композиційні та жанрові особливості, надано систематизацію вокальних номерів та відзначено здобутки жанруДокумент Рецепції творчості Джона Кейджа в сучасній українській камерно-інструментальній музиці(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Жданова, Ліана СтепанівнаМета дослідження – розкрити типове та індивідуальне в інтерпретаціях сучасними українськими композиторами творчості Джона Кейджа. Аналітичний матеріал дослідження складають тексти музичних та теоретичних творів Джона Кейджа, нотні тексти та аудіозаписи виконань творів В. Вишинського «CAGE. Meditation on strings and beyond them», С. Луньова «CAGE-соната» та С. Вілки «Meditation on John CAGE’s name». Наукова новизна дослідження полягає в його інтерпретологічному ракурсі, зосередженості на засобах діалогічної взаємодії сучасного композиторського і виконавського мислення з мистецькими феноменами ХХ сторіччя. Вперше, зокрема в означеному ракурсі, здійснено докладний аналіз камерно-інструментальних творів сучасних українських авторів та запропоновано можливі шляхи виконавського втілення музичних ідей цих творівДокумент Семантичний та виконавський аналіз концерту для туби Дж. Вільямса(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Вінниченко, Андрій ПавловичМатеріалом дослідження є нотні записи, відео та аудіо матеріали виконання творів Дж. Вільямса. Наукова новизна роботи полягає в тому, що в її межах вперше виявлено жанрово-стильові та семантичні особливості Концерту для туби з оркестром Дж. Вільямса. Зроблено узагальнення з питань стосовно можливих інтерпретацій творуДокумент Скрипкова соната Е. В. Корнгольда: досвід системного аналізу(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Капустинська, ЮліяМета дослідження: введення творчої постаті Еріха Корнгольда в українське мистецтвознавство, розгляд феномену особистості композитора та його ранньої діяльності, аналіз скрипкової сонати G-dur. Результати даного дослідження представляють собою один з перших досвідів аналізу скрипкової творчості Е.В.КорнгольдаДокумент Скрипковий концерт Дж. Адамса: жанрово-стильовий аспект(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Восканян, Регіна СергіївнаМета дослідження полягає у виявленні композиційних особливостей, специфіки трактовки жанру та шляхів взаємодії із традицією у Скрипковому концерті Дж. Адамса. У роботі запропоновано одну з перших у вітчизняному музикознавстві спроб аналізу Концерту для скрипки з оркестром Дж. Адамса в аспекті взаємозв’язку класичної традиції жанру та форми XX століттяДокумент Скрипкові концерти Ф. Гласса: композіційний та виконавський аспекти(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Миронова, Катерина ОлексіївнаМета дослідження полягає у виявленні характерних композиційних рис у скрипкових концертах Ф. Ґласса та визначенні загальних особливостей їх виконавської інтерпретації. У роботі запропоновано одну з перших у вітчизняному музикознавстві спроб аналізу Першого та Другого скрипкових концертів Ф. Ґласса в аспекті взаємозв’язку класичної репетитивності із традиційними формами та виконавськими традиціями інструментального концертуДокумент Специфіка джазової артикуляції на тромбоні (на прикладі «Bluebells of Scotland» А. Прайора)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2021) Реммер, Єгор СергійовичМета дослідження – визначити специфіку джазової артикуляції на тромбоні. Теоретичну основу дослідження складає сукупність робіт провідних науковців з питань теоретичного осмислення терміну «артикуляція» (Л. Баренбойм, І. Браудо, Н. Кісліцин, О. Сокол, Є. Тітов, Е. Черниш та ін.) та практичного її застосування у грі на тромбоні (Б. Діков, В. Івко, Г. Марценюк, А. Сухих, В. Шулін та ін.)Документ Творчі амплуа Ахмада Джамаля в джазовому мистецтві(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Савкова, Валерія ЯрославівнаМета роботи – дослідити вектори творчості Ахмада Джамаля в контексті джазового мистецтва середини ХХ – початку ХХІ століть, зокрема композиторську, виконавську діяльність, аранжувальні новації. Проаналізувати записи тріо Джамаля, виявити особливості джазової стилістики митця. Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що вперше описуються інноваційні тенденції стилю А. Джамаля як аранжувальника, лідера тріо, композитораДокумент Інструментальне тріо у творчості Жана Франсе та Еріка Івейзена: композиторський задум та жанрово-стильове втілення(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Зима, Ірина ДмитрівнаМета дослідження – обґрунтувати жанрово-стильові принципи інструментального тріо у музичній культурі Європи та США останньої третини ХХ – початку ХХІ століть на прикладах зразків тріо для кларнета, альта і фортепіано Жана Франсе (Франція) та Еріка Івейзена (США). Наукова новизна отриманих результатів дослідження пов’язана з упровадженням у науковий обіг досі не досліджених зразків камерно-інструментальної творчості кінця ХХ – початку ХХІ століть Ж. Франсе та Е. Івейзена, творчість яких представляє значний інтерес для української музичної науки, а також виконавської практики сьогодення