Кафедра музичного мистецтва естради та джазу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра музичного мистецтва естради та джазу за Ключові слова "виконавство на саксофоні"
Зараз показуємо 1 - 6 з 6
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Виконавська специфіка композицій для саксофону Філа Вудса та Андрія Чмута(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Волочнюк, Марина ВікторівнаМета дослідження полягає у висвітленні специфіки трактування саксофону в музичному мистецтві XX-XXI століття на прикладі творів композиторів-практиків. Наукова новизна отриманих результатів полягає у дослідженні специфіки саксофонних творів композиторів-практиків на прикладі Сонати для саксофона альта та фортепіано Ф. Вудса та «Moving Forward» А. ЧмутаДокумент Джазова труба в імпровізаторсько-виконавському стилі Діззі Гіллеспі(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Ромах, Олег ПетровичДана робота є першим досвідом комплексного вивчення особливостей відтворення «образу» джазової труби в імпровізаторсько-виконавському стилі Д. Гіллеспі. У ній вперше систематизовані основні органологічні характеристики труби; надано історіографічний екскурс щодо джазової труби включно з характеристиками стилів основних персоналій; охарактеризовано стиль Д. Гіллеспі як одного з фундаторів напряму bebop; проаналізовано найпоказовіші зразки імпровізаторсько-виконавського стилю Д. ГіллеспіДокумент Новації у сучасному джазовому саксофонному виконавстві на прикладі творчості Кенні Гарретта(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2022) Курбацька, Софія АндріївнаМета дипломної роботи магістра полягає в дослідженні новацій у сучасному джазовому саксофонному виконавстві на прикладі творчості Кенні Гарретта. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що систематизовані стилістичні напрямки та персоналії джазового саксофонного виконавства початку ХХІ століття, проаналізовано особливості стилю та музичну драматургію твору «Звуки предків» Кенні ГарреттаДокумент Рапсодія для саксофона: жанрово-стильові особливості (на прикладі творів К. Дебюссі та А. Вайнейна)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2023) Чуріков, Віктор ВікторовичВ дипломній роботі магістра розглянуто феномен жанру рапсодії для саксофону; надано структурно-композиційний та драматургічний аналіз Рапсодії А. Вайнейна; представлено огляд творчості та розглянуто особливості стилю А. Вайнейна як представника бельгійської композиторської школи; надано порівняльну характеристику виконавських інтерпретацій Рапсодії А. ВайнейнаДокумент Становлення національної школи сольного виконавства на саксофоні у Китаї(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Лі ШенпінУ цьому дослідженні збігаються практична спрямованість автора на оволодіння інструментом на засадах мистецького синтезу національної китайської та української шкіл гри на саксофоні. Зважаючи на недостатність вивчення історії розвитку китайської саксофонової школи в аспекті формування академічного мистецтва і впливів на нього інших принципів музикування ХХ ст. (зокрема, синтезування з західноєвропейським виконавським досвідом), актуальність означених аспектів дослідження є безумовною.Документ Імпровізація як складова виконавського мистецтва саксофоністів Європи та Китаю(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2023) Чжан ХаотінВ дослідженні вперше був здійснений аналіз та порівняння індивідуальних виконавських стилів Якопо Таддеї та Лю Юаня, як представників двох різних світових культур, з акцентом на якості їх імпровізаційної майстерності. Вперше в світовій практиці проаналізовано твір К. Лоба «Бібоп». Уточнено роль імпровізаційності в творі китайського композитора Аньлун Хуаня «Китайська рапсодія №3». Набуло подальшого розвитку виявлення закономірностей виникнення китайського джазу, як самобутнього синкретичного стилю.