Кафедра музичного мистецтва естради та джазу
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Кафедра музичного мистецтва естради та джазу за Ключові слова "американська музика"
Зараз показуємо 1 - 4 з 4
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Взаємодія академічного та джазового мистецтва в опері Дж. Гершвіна "Поргі і Бесс"(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Гунько, Марина ВалеріївнаМета дослідження – виявити аспекти взаємодії академічного та джазового мистецтва на прикладі опери Дж. Гершвіна «Поргі і Бесс» як зразка американської музичної культури. Практична значимість роботи полягає у тому, що її матеріали можуть бути використані у навчальних курсах з історії зарубіжної музики, історії естрадно-джазового мистецтва; в педагогіці та виконавській практиціДокумент Виконавський стиль Джона Патітуччі як відображення універсалізму інструментально-басового виконавства в джазі сьогодення(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Карбовський, Владислав ЮрійовичОб'єктом дослідження є інструментально-басове виконавство в джазі, а предметом – втілення універсалізму басового виконавства на прикладі виконавського стилю Дж. Патітуччі. Мета дослідження – охарактеризувати виконавський стиль видатного контрабасиста і бас-гітариста Джона Патітуччі як прояв універсалізму басового виконавства в джазі сьогодення. Наукова новизна магістерської роботи полягає в тому, що вона є першим досвідом дослідження виконавського стилю Джона Патітуччі як прояву універсалізму інструментально-басового виконавства в джазі сьогоденняДокумент Жанр сонати для труби та фортепіано в творчості американських композиторів другої половини ХХ століття (на прикладі творів Х. Стівенса та Е. Евайзена)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Горобець, Олександр СергійовичМета дослідження полягає в розгляді та усвідомленні композіційно-драматургічних особливостей Сонат для труби з фортепіано Х. Стівенса та Е. Евайзена. Практичне значення отриманих результатів матеріалів магістерського дослідження полягає в тому, що вони можуть бути використані у лекційних курсах "Історія зарубіжної музики", "Методика навчання гри на спеціальному інструменті" для студентів духових кафедрДокумент Саксофонова творчість Боба Берга в контексті джазового мистецтва кінця ХХ – початку ХХІ століть ( на прикладах джазових стандартів «Snakes» та «All The Way»)(ХНУМ ім. І. П. Котляревського, 2020) Купельський, Ігор КазимировичМета магістерської роботи полягає в дослідженні саксофонової творчості Боба Берга як композитора і виконавця в контексті джазового мистецтва кінця XX – початку XXI століть (на прикладах авторських джазових стандартів «Snakes» та «All The Way»). Наукова новизна полягає в тому, що праця є першим досвідом дослідження саксофонової творчості Боба Берга як композитора і виконавця в контексті джазового мистецтва кінця XX – початку XXI століть у вітчизняному музикознавстві. Практична значимість отриманих результатів обумовлена можливістю застосування наявних матеріалів в навчальних курсах з історії джазової музики, аналізу музичних творів, а також в індивідуальній підготовці студентів кафедри музичного мистецтва естради та джазу