KhNUAR

KhNUAR - Kharkiv National University of Arts Repository

Вітаємо!

Ласкаво просимо до Електронного архіву Харківського національного університету мистецтв імені І. П. Котляревського!

Репозитарій (KhNUAR ) наповнюється науковими та навчально-методичними матеріалами, роботами здобувачів вищої освіти (за умови наявності рецензії наукового керівника) та іншими документами, створеними співробітниками університету.

Розміщуйте свої публікації та відкриті освітні ресурси (OER) у репозитарії KhNUAR, сприяйте підвищенню рейтингу університету.

Ознайомтесь з положенням про репозитарій

Photo by @inspiredimages
 

Фонди

Виберіть фонд, щоб переглянути його зібрання.

Зараз показуємо 1 - 5 з 5

Нові надходження

Документ
Образ Туріду з опери "Сільська честь" П. Масканьї: досвід виконавського аналізу
(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Чжан, Цзунчао
.Дослідження присвячено одній з найбільш популярних опер періоду веризму – «Сільської честі» Петро Масканьї, яка на сьогодні доволі часто ставиться в світі. Матеріал дослідження – партитура опери П. Масканьї «Сільська честь», постановки опери різних років із виконавцями партії Туріду: Б.Джільї (1940), Маріо дель Монако (1954), Ф.Кореллі (запис 1963), Дж. Чеккелє (1963), Нікола Сімон Муньяні/Nicola Simone Mugnaini (запис 2013 року, о.Сицилія), Р.Аланья (2009), ді Стефано, Yonghoon Lee, Мурата Карахана (запис 2021); виконання Маріо Ортіка/Mario Ortica –у кіноверсії 1968 р.; Пласідо Домінго – у кіноверсії 1982 р. (режисер – Франко Дзіфіреллі), також – виконавські версії окремих номерів та сцен Роландо Вілазона, Лучано Паваротті, Йонаса Кауфманна, Дай Юцяна.
Документ
Образ Сервілії з опери В. А. Моцарта "Милосердя Тіта": досвід виконавського аналізу
(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Чжан, Тянь
Матеріал дослідження: партія Сервілії з опери Моцарта «Милосердя Тіта» у виконанні відомих співачок сучасності Люсі Кроу, Луції Попп, Барбари Бонней, Регули Мулеман, Кірі те Канава, Катерини Каспер, Ельжбети Шмиткої, Кетлін Бетл. Магістерська робота висвітлює характеристика образу графа Альмавіва з опери В. А. Моцарта «Весілля Фігаро» у виконавському аспекті.
Документ
Специфіка виконання партій маркіза ді Поза (баритон) та короля Філіпа (бас) в опері Дж. Верді "Дон Карлос" бас-баритоном
(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Чен, Шо
Наукову новизну роботи визначено ракурсом трактування партії маркіза Родріго ді Поза, у якому традиційно, і цілком обґрунтовано, підкреслювався героїчний характер, воля політичного діяча, тоді як спеціально не виділявся спокутно-жертовний сенс позиції, яка повинна врівноважити альтернативні устремління Короля Філіпа та Інфанта Дон Карлоса. Практичну цінність роботи визначено потребою виконавчої діяльності вокалістів, покликаних відгукуватися безпосередньо на ідеїобрази, народжені колективним суб’єктом Великого історичного розуму.
Документ
Українська народна пісня у камерно-вокальній творчості С. Людкевича: жанрова-стильова та виконавська специфіка
(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Цзян, Цілінь
Матеріал дослідження: обробки народних пісень Людкевича, зокрема, «Ой, співаночки мої», «Ой, продала дівчинонька серце», «Залітай, залітай» у різних виконавських версіях. Вперше надано характеристику жанрово-стильової специфіки української народної пісні у творчості Людкевича крізь призму виконавської інтерпретації.
Документ
Жіночі образи музичного театру В. А. Моцарта (на прикладі Деспіни з опери «Così fan tutte»)
(Харківський національний університет мистецтв імені І. П. Котляревського, 2022) Цзян, Лу
Наукова новизна отриманих результатів полягає в тому, що опера В. А. Моцарта «Так чинять усі» та драматургічна лінія одного з головних персонажів твору розглядається в інтерпретаційному аспекті. Окрім того в роботі узагальнені та доповнені аналітичні розвідки з проблем музичної драматургії оперних творів В. А. Моцарта.